We are aware of the issue with the badge emails resending to everyone, we apologise for the inconvenience - learn more here.
Forum Discussion
Etienne5
2 months agoNew member | Level 2
Desktop van mac is per ongeluk gekoppeld aan Desktop / Mac desktop accidentally linked to Desktop
Door een fout heb ik per ongeluk de desktop van de mac-compatibel aan Dropbox, hoe kan ik dat terugzetten waardoor mijn mappen en doc's terug op mijn scherm staan ipv in de Dropbox, zonder mijn dro...
- 2 months ago
Aangezien dit het Duitse forum is en ik geen Nederlands versta, kan ik alleen werken met "Google Translate":
Bedoel je dat je de Dropbox-map hebt "verplaatst" en per ongeluk van de Desktop-map de Dropbox-map hebt gemaakt?
Dropbox heeft zijn eigen functie om de Dropbox-map te "verplaatsen":
Etienne5
New member | Level 2
Door een fout heb ik per ongeluk de desktop van de mac aan Dropbox gekoppeld, hoe kan ik dat terugzetten waardoor mijn mappen en doc's terug op mijn scherm staan ipv in de Dropbox, zonder mijn dropbox-account af te melden?
ernstMreicher58
2 months agoSuper User
Aangezien dit het Duitse forum is en ik geen Nederlands versta, kan ik alleen werken met "Google Translate":
Bedoel je dat je de Dropbox-map hebt "verplaatst" en per ongeluk van de Desktop-map de Dropbox-map hebt gemaakt?
Dropbox heeft zijn eigen functie om de Dropbox-map te "verplaatsen":
About Create, upload, and share
Find help to solve issues with creating, uploading, and sharing files and folders in Dropbox. Get support and advice from the Dropbox Community.
Need more support
If you need more help you can view your support options (expected response time for an email or ticket is 24 hours), or contact us on X or Facebook.
For more info on available support options for your Dropbox plan, see this article.
If you found the answer to your question in this Community thread, please 'like' the post to say thanks and to let us know it was useful!