cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 
Announcements
Want to know what we learned at IBC? Check out our learnings on media, remote working and more right here.

Plans and Subscriptions

Ask the Dropbox Community for help if you have questions about your Dropbox plan or subscription. Find solutions and share advice with members.

cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 

Re: I paid for a subscription, but my Dropbox account hasn't been upgraded

I paid for a subscription, but my Dropbox account hasn't been upgraded

Ed1969
Helpful | Level 6

Ik heb gisteren mijn abb een upgrade gegeven (online betaald) en de update is niet zichtbaar. Ik kan nergens een mail adres of telefoonnummer vinden om te contacten wat er niet goed gaat. Wie heeft contact gegevens?

 

I upgraded my account (pay online) and the update is not done,. Do have somebody a mail adres, phone number to contact what is happening?

29 Replies 29

Annette161979
New member | Level 2
Hi,
Ik heb nog een ander emailadres, maar ook daar is geen upgrade. Ik heb nergens een bevestiging van upgrade ontvangen, alleen een afschrijving van mijn bankrekening via iDeal. Ik heb het rechtstreeks via dropbox.com geüpgraded.
Hopelijk kan dit worden gefixd!

Annette161979
New member | Level 2
Kun je contact met me opnemen per email zodat we het juiste emailadres kunnen afstemmen?

Nancy
Dropbox Staff

Geen zorgen, @Annette161979. Ik heb een ticket voor u geregistreerd op dit e-mailadres. Reageer hierop, dan zullen we dit verder onderzoeken.

--------

No worries, @Annette161979. I’ve logged a ticket for you to this email address. Please reply to it, and we’ll look into this further.


Nancy
Community Moderator @ Dropbox
dropbox.com/support


Heart Did this post help you? If so, give it a Like below to let us know.
:arrows_counterclockwise: Need help with something else? Ask me a question!
:pushpin: Find Tips & Tricks Discover more ways to use Dropbox here!
:arrows_counterclockwise: Interested in Community Groups? Click here to join!

Annette123987
Explorer | Level 3
Heel fijn, alvast bedankt!

Annette123987
Explorer | Level 3

Hi Nancy,

 

Vraag me niet waarom, maar het lukt me niet meer om als Annette161979 in te loggen. Als ik uitlog op dit account Annette123987 kan ik niet inloggen en dus reageren als Annette161979. Hoe dan ook, het probleem krijg ik zo niet opgelost: ik heb nog steeds geen uograde!

Annette123987
Explorer | Level 3

Kan er een nieuw ticket worden aangemaakt op dit Useraccount, voor hetzelfde upgrade probleem zodat ik eindelijk gebruik kan gaan maken van de Dropbox upgrade?

 

Annette123987
Explorer | Level 3

Hoi, ik vrees dat ik in een soort loop zit en je daarom niet meer reageert? Ik heb dus een probleem met upgraden, heb 2 useraccounts, maar wil hier niet openbaar mijn e-mailadres neerzetten. kun je contact met me opnemen om de upgrade terug te betalen en het weer opnieuw te doen? Of een andere oplossing bieden?

Walter
Dropbox Staff

Hey @Annette123987 - sorry to jump in here, but I just sent you an email to have a further look internally so please take a look at your inbox and we'll take it from there. 

 

---

 

Hallo @Annette123987 - sorry dat ik hier tussenbeide kom, maar ik heb je zojuist een e-mail gestuurd om intern verder te kijken, dus kijk eens in je inbox en we zullen het vanaf daar verder doen.


Walter
Community Moderator @ Dropbox
dropbox.com/support


Heart Did this post help you? If so, give it a Like below to let us know.
:arrows_counterclockwise: Need help with something else? Ask me a question!
:pushpin: Find Tips & Tricks Discover more ways to use Dropbox here!
:arrows_counterclockwise: Interested in Community Groups? Click here to join

Rich
Super User II

@Annette161979 wrote:
Ik heb nergens een bevestiging van upgrade ontvangen, alleen een afschrijving van mijn bankrekening via iDeal.

Weet u zeker dat de transactie is voltooid? Betalingen via een bankoverdracht zijn vaak niet direct en kunnen enkele dagen duren om aan beide uiteinden te verwerken. Ik spreek niet specifiek over Dropbox, maar alles met een bankoverdracht.

xmich97
Explorer | Level 3

Hi Walter,

Zelfde probleem hier.

Staan wel dat ik een upgrade heb gedaan maar de opslag is nergens zichtbaar.

Kan je me helpen?

 

Groetjes,

 

Michelle

Need more support?