We are aware of the issue with the badge emails resending to everyone, we apologise for the inconvenience - learn more here.
Forum Discussion
azur
3 years agoExplorer | Level 3
Dropbox non compatible Mojave
Je suis sous Mojave, depuis la MAJ de Dropbox , celle ci est incompatible avec Mojave, j'ai la version 140.4,1951, et Dropbox essaie toute les heures de mettre à jour, message version non compatible.
je ne suis pas responsable de des bugs de votre mis a jour
un admin pourrait-il répondre a cette requête ?
- azurExplorer | Level 3
I am under mojave I use dropbox 140.4.1951 but since 1 week, every hour dropbox tries to update, it takes all the bandwidth?
I've been using dropbox for years, never had this problem.
Could you help me how to solve the problem?
Sorry, I'm french
Thank you- azurExplorer | Level 3
it tries to update to the latest version which is not compatible with mojave.
How to avoid it? - azurExplorer | Level 3
Little which essai de charger la dernière version
- MarionDropbox Staff
Bonjour azur,
Merci d'avoir contacté la communauté de Dropbox! 😊
Afin que nous ayons accès à nos outils pour pouvoir vous aider davantage, je viens de vous envoyer une demande d'assistance à votre boîte e-mail.
Lorsque vous aurez le temps, pourriez-vous répondre à mon email d'assistance?
En attendant votre réponse, je vous souhaite une agréable journée ! 🙃
About Poser une question
Trouvez des réponses dans les conversations démarrées par d'autres utilisateurs. Si vous n'en trouvez aucune, posez une nouvelle question.
Need more support
If you need more help you can view your support options (expected response time for an email or ticket is 24 hours), or contact us on X or Facebook.
For more info on available support options for your Dropbox plan, see this article.
If you found the answer to your question in this Community thread, please 'like' the post to say thanks and to let us know it was useful!